Brand in aanhanger bij koeienstal Dreischor

Toegevoegd: 31-10-2019, 21.13 uur
De situatie bleek ter plekke gelukkig mee te vallen.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

DREISCHOR - Bij een boerderij aan de Gaanderese'sweg in Dreischor heeft donderdagavond in een stal brand gewoed in een aanhanger met stro.

De brand werd kort voor 20.00 uur gemeld en er werd al snel opgeschaald naar middelbrand. Er rukten twee tankautospuiten uit maar de situatie bleek gelukkig mee te vallen. Nadat het eerste blusvoertuig ter plekke was, kon namelijk al snel het nader bericht 'brand meester' worden gegeven.

Volgens de Veiligheidsregio Zeeland hebben de koeien die in de stal bij de aanhangwagen stonden weinig hinder gehad van de brand. "De stal was open waardoor er geen rook in bleef hangen", aldus de Veiligheidsregio.

wdfaasse (1-11-2019 om 07:21)
Wat gelukkig dat de koeien bespaart zijn gebleven.