Auto doorgereden na ongeval letsel Goes

Toegevoegd: 19-12-2019, 13.23 uur
Auto doorgereden na ongeval letsel Goes
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

GOES - De politie zoekt een automobilist die donderdagochtend vermoedelijk is doorgereden na een aanrijding met een fietsster in Goes.

De vrouw kwam rond 06.45 uur ten val bij de kruising van de Kloetingseweg en de Fruitlaan. Volgens de politie verklaarde de vrouw dat ze over de Fruitlaan reed en probeerde uit te wijken toen vanaf de Kloetingseweg een auto naderde.

Dit is echter niet meer gelukt en haar voorwiel heeft de auto geraakt. We vermoeden dan ook dat de betrokken auto schade aan de linker voorzijde moet hebben. Het voertuig is echter niet gestopt. De auto is na het ongeluk linksaf gegaan op de Fruitlaan richting de ’s-Gravenpoldersweg”, zo zegt de politie.

Omstanders hebben de 52-jarige fietsster uit Kloetinge geholpen na de aanrijding, zij hebben echter geen voertuig gezien. Over de kleur, het merk en het type auto is nog niets bekend. Getuigen kunnen zich melden bij de politie via 0900-8844.

Kees (19-12-2019 om 16:47)
Dit doet me denken aan een paar weken geleden op het zelfde punt. Toen is mijn vader van 86 op hetzelfde punt aangereden door een doorrijdende fietser die hem gewoon liet liggen. Een andere fietser van rond de 18 jaar heeft hem toen maar overeind geholpen aangezien hij dat zelf niet meer kan.