Trieste jaarwisseling: twee reanimaties in Hulst, ook kind overleden

Toegevoegd: 01-01-2020, 11.09 uur
Trieste jaarwisseling: twee reanimaties in Hulst, ook kind overleden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

HULST - Hulpverleners die dienst hadden in de gemeente Hulst hebben een heftige jaarwisseling achter de rug. Ze kregen namelijk twee reanimaties voor de kiezen waaronder ook één van een kind.

Het politieteam Zeeuws-Vlaanderen laat via Instagram weten dat agenten geconfronteerd werden met twee reanimaties achter elkaar. Eén van de slachtoffers was een peuter van slechts twee jaar oud. Zowel het kindje als het andere slachtoffer zijn volgens de politie helaas overleden.

De reanimaties maakten dieppe indruk op de agenten. "Zo'n heftige situatie gaat ook ons niet in de koude kleren zitten. Sommige meldingen vergeet je nooit meer en dit is er één van", zo schrijft de politie.

addyvdberge (2-1-2020 om 18:41)
Heel erg triest dat dit is gebeurt , ik wens alle betrokkenen heel veel sterkte en de familie van beide overledenen heel erg vel sterkte en gecondoleerd met dit grote verlies.
Moeder (2-1-2020 om 16:37)
Sluit me aan bij Quirien. Heel erg...
Condoleances (2-1-2020 om 12:45)
Tja, moet je zulke dingen ook nog meemaken terwijl je weet dat den Haag geen ene moer om je geeft of geen ene cent nog wil uitgeven terwijl ze zelf miljarden klotsen. Daarom het hoogste respect voor de politie van alle ambtenaren want het gros daarvan kan gewoon ontslagen en weggeautomatiseerd en hebben eigenlijk geen enkel nut. Dus weg met die opvreters en geef dat geld aan de politie, die doen er tenminste nog wat nuttigs voor i.p.v. de bevolking te dwarsbomen en het leven onmogelijk te maken omdat ze zonodig hun persoonlijke gram moeten halen en hun macht moeten misbruiken om hun veel te dik betaalde baantje maar te behouden.
Wim (2-1-2020 om 07:30)
Wat een bericht, vreselijk om dit mee te maken om je kinderen te verliezen,maar ook wat de hulpverleners betreft dit gebeuren tijdens de jaarwisseling bij deze wensen we alle betrokkene heel veel sterkte toe.
Dennis (1-1-2020 om 22:23)
Wens iedereen veel sterkte toe, ook zeker de hulpverleners
bram goeree (1-1-2020 om 19:13)
heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden en ook voor de hulp verleners .dit heeft even tijd nodig om te verwerken .geen leuk begin van het jaar