Trieste jaarwisseling: twee reanimaties in Hulst, ook kind overleden

Toegevoegd: 01-01-2020, 11.09 uur
Trieste jaarwisseling: twee reanimaties in Hulst, ook kind overleden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

HULST - Hulpverleners die dienst hadden in de gemeente Hulst hebben een heftige jaarwisseling achter de rug. Ze kregen namelijk twee reanimaties voor de kiezen waaronder ook één van een kind.

Het politieteam Zeeuws-Vlaanderen laat via Instagram weten dat agenten geconfronteerd werden met twee reanimaties achter elkaar. Eén van de slachtoffers was een peuter van slechts twee jaar oud. Zowel het kindje als het andere slachtoffer zijn volgens de politie helaas overleden.

De reanimaties maakten dieppe indruk op de agenten. "Zo'n heftige situatie gaat ook ons niet in de koude kleren zitten. Sommige meldingen vergeet je nooit meer en dit is er één van", zo schrijft de politie.

Camiel (1-1-2020 om 17:13)
Ik sluit me aan bij alle voorgaanden. Zeer heftig dit alles. Sterkte aan alle betrokkenen en families. Respect is hier zeker op zijn plaats!
lia leeuwenbrgh (1-1-2020 om 17:01)
mijn gedachte en condoleances voor beide familie en medeleven met de hulpverleners. allen veel sterkte om dit te verwerken en een plaatsje te gaan geven,steun elkaar.
Anita (1-1-2020 om 15:23)
Coloneances voor de beide families .En heel veel sterkte voor de hulpverleners.heftig om zo 2020 te moeten beginnen.!!!!
jan (1-1-2020 om 13:27)
verschrikkelijk. wens iedereen heel veel sterkte. respect !
nowty (1-1-2020 om 13:18)
heel heel triest en heel heel veel sterkte voor de familie (s) en zeer zeker de hulpverleners.
een inwoner (1-1-2020 om 12:19)
Hulpverleners veel kracht en sterkte toegewenst.Veel kracht voor 2020.Wat heftig om het nieuwe jaar zoo te moeten beginnen .Condoleances voor beide families.