Dode bij ernstig verkeersongeluk A58 Kruiningen

Toegevoegd: 12-02-2020, 12.57 uur
Door: Tim Koster

KRUININGEN - Bij een ernstig verkeersongeluk op de A58 tussen Kruiningen en Krabbendijke is een automobilist om het leven gekomen. Dat heeft de politie zojuist laten weten.

Het ongeluk gebeurde rond 12.30 uur nabij het viaduct Luchtenburg. Een personenauto is door nog onbekende oorzaak achterop een vrachtwagen gereden. Meerdere eenheden van de brandweer, de politie en ten minste twee ambulances werden met spoed naar de ongevalslocatie gestuurd. Een opgeroepen traumahelikopter is niet meer ter plaatse geweest. Het slachtoffer is ondanks de inspanningen van de hulpdiensten ter plaatse overleden.

De A58 is door het ongeval, in de richting van Vlissingen, volledig afgesloten geweest. De afdeling Verkeers Ongevallenanalyse (VOA) van de politie heeft ter plaatse een onderzoek ingesteld naar de toedracht van het ongeluk. Twee bergingsbedrijven zijn ter plaatse gekomen om de betrokken voertuigen weg te slepen.

Zie ook:

MvH (17-2-2020 om 08:42)
Het trieste nieuws bereikte me dat een oud collega van me is overleden...Na wat onderzoek er achter gekomen dat de bestuurder van deze auto die oud-collega is. Erg triest, deze vrolijke, vriendelijke en goedlachse man.
triest (13-2-2020 om 18:48)
wat ontzettend erg veel sterkte voor de overblijvende
Clara (13-2-2020 om 09:00)
@Bas (12-2-2020 om 15:34) Ja maar die balk is zo te zien er finaal van onder gereden en afgebroken. . Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ook alle hulpverleners die dit zware werk hebben gedaan.. Verschrikkelijk triest allemaal.
M (13-2-2020 om 00:07)
Gecondoleerd. Heel veel sterkte voor de nabestaanden, de vrachtwagen bestuurder en alle hulpverleners. Verschrikkelijk om dit mee te maken, voor welke partij dan ook.
Trucker (12-2-2020 om 19:12)
@Bas Van die dwarsbalk of bumper, is niks meer over...
Wim (12-2-2020 om 19:03)
Vreselijk om zo om t,leven te komen door zo,n auto ongeluk,je zal zo een bericht thuis krijgen alle betrokkene wensen we heel veel sterkte toe door dit verhaal te lezen wat de mensen zijn overkomen