Getuigen gezocht van asociaal rijgedrag A58

Toegevoegd: 03-03-2020, 16.20 uur
Getuigen gezocht van asociaal rijgedrag A58
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Tim Koster

GOES - De Politie Zeeland is op zoek naar getuigen van asociaal rijgedrag door een bestuurder in een zwarte Golf op de A58.

Volgens de politie reed de bestuurder van de zwarte Golf maandag rond 17.00 uur slingerend over de A58. De bestuurder zou vanaf de Vlaketunnel de afslag ’s-Gravenpolder/Kloetinge genomen hebben. Vervolgens is hij de Polderweg opgereden in de richting van Goes.

Getuigen van het voorval kunnen zich melden bij de politie via 0900-8844.

Bas (6-3-2020 om 11:26)
Ik ben van mening dat op deze wijze bewijs materiaal te fabriceren een heel hoog NSB, dan wel het Oost Duitse verklik systeem heeft. Als er niemand materiaal schade of verwondingen heeft opgelopen is er dus niks aan de hand. Sommige bestuurders geeft het een soort eer gevoel om voor iedere in hun ogen stout gedrag de politie te bellen. Heb sterk het vermoeden dat dit nu ook weer is gebeurd.
Goes Bezig ! (4-3-2020 om 13:58)
@AD, niet alleen golfjes hoor, soms ook gehuurde sportwagens die na levensgevaarlijke capriolen in de sloot belanden bijvoorbeeld. Het was gisterenavond/nacht trouwens ook weer racecircuit in Goes ? Ik denk dat het halve dorp heeft kunnen meegenieten. Maar ja, we zitten met een kabinet die de politie heeft wegbezuinigd en duidelijk geen leiding kan geven.(zie elders in de media vandaag) Dank nog aan allen die daarvoor gestemd hebben. Die klagen dan natuurlijk ook niet over dit asociale gedrag.... toch ?
bram goeree (4-3-2020 om 13:18)
Jeroen dan heb je zeker zijn kenteken gezien .doorgeven aan de politie .die vragen hier achter om hem eventueel van de weg te kunnen halen
Boy (4-3-2020 om 12:45)
Er rijden er nog twee rond met witte golfjes.Heb ze afgelopen zaterdagmiddag bezig gezien op de singelstraat en parkeerterrein aan de wijngaardstraat in Goes. Stelletje treiters. Opvallen willen ze, maar respect voor een medemens..... HO MAAR!
Volvo v40 (4-3-2020 om 12:19)
Was een getinte man in een donker groene golf 4 als we het over de zelfde hebben. Leek alsof deze meneer geen rijbewijs gehaald heeft.
Frans (4-3-2020 om 11:50)
Agressie zal alleen maar toenemen met 100 km/pu. Links blijven rijden is de grootste ergernis van automobilisten. Mensen blijven eindeloos achter elkaar op de linkerbaan en dan klagen als er een paar rechts voorbij gaan. Let wel: afsnijden en bumperkleven is rijbewijs afpakken .... maar als auto's je rechts kunnen inhalen had je ook eerder van de linkerbaan af kunnen gaan en moet je niet gaan liggen zeuren.