Honderd boetes voor hardrijders Tholen

Toegevoegd: 30-03-2020, 16.46 uur
Honderd boetes voor hardrijders Tholen
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

THOLEN - De politie heeft vandaag op de Ten Ankerweg in Tholen meer dan 100 bekeuringen uitgedeeld aan mensen die het niet zo nauw namen met de maximumsnelheid.

Het team verkeer van de politie hield tussen 11.15 en 14.30 uur een radarcontrole. In totaal passeerden 806 voertuigen het controlepunt. Daarvan reden er 106 te hard. De hoogst gemeten snelheid bedroeg volgens de politie 80 kilometer per uur. Ter plekke geldt een limiet van 50 kilometer per uur.

De politie controleerde vorige week maandag ook op de Ten Ankerweg. Toen passeerden 715 voertuigen de controleplaats. Van hen reden er 80 te hard.

*** Tholen (31-3-2020 om 10:26)
Is dit nou prio 1? Politie, als je ze nodig hebt komen ze niet eens in Tholen. Beter mensen bekeuren die geen richting aan geven daar barst het ervan in Tholen mensen hebben een ***mentaliteit daar. Kindermishandeling doet politie niks aan daar
Wim (31-3-2020 om 07:05)
Hoe erg het ook is we weten allemaal dat te hard rijd en zeker op deze weg de snelheid overtreed een boete krijgt en niets anders is dan eerlijk gegeven.
AntiGSM (31-3-2020 om 00:22)
In bebouwde kom een goede actie. Nu zou ik graag eindelijk eens actie zien door complete volksstammen te bekeuren omdat deze nergens richting aangeven! Geen richting aangeven is asociaal, schijt hebben aan medeweggebruikers en of medemens, is enorm egoïstisch en vreselijk gevaarlijk. Waarom wordt er niets aan gedaan? Gewoon met onopvallende auto even achter iemand rijden, 2 x geen richting aangeven? Dan gewoon boete op kenteken, moet je eens opletten hoe snel ze het dan leren! O ja, en natuurlijk de smartphoneverslaafden ook gelijk even pakken, rijbewijs afpakken en telefoon!
Eugene (30-3-2020 om 21:07)
Corona is geen 'vrijbrief' toch?
Zeeuwse Showride (30-3-2020 om 21:04)
@Ramon, ik snap hem niet??? Aangezien mensen zoveel mogelijk thuis moeten blijven hebben ze een vrijbrief om te snel door de bebouwde kom te rijden?? Hebbie zelf ook een boete gehad vandaag ofzo?
Sjors (30-3-2020 om 18:19)
@Ramon. Dit is gewoon handhaven. Trouwens; 80 km op een 50 km weg is ronduit asociaal. Zeer terecht dat opgetreden wordt. Boetes kunnen niet hoog genoeg zijn voor dergelijke figuren. Ik heb het ook moeilijk, maar wat heeft dat met hard rijden te maken? Niets!