Brandstichters vernielen uitkijktoren Vrouwenpolder

Toegevoegd: 05-04-2020, 17.48 uur
De politie is op zoek naar getuigen van de vernieling en brandstichting.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

VROUWENPOLDER - De politie probeert te achterhalen wie delen van een uitkijktoren in Vrouwenpolder heeft gehaald om deze vervolgens in brand te steken.

De toren bij de duinovergang bij hotel Duinoord werd onlangs vernield. De politie hoopt dat eventuele getuigen zich melden of anders "mensen die de komende dagen iets horen over deze asociale brandstichting", zo schrijven de Veerse wijkagenten op Facebook. Tips zijn welkom via 0900-8844 of via Meld Misdaad Anoniem: 0800-7000.

De zes meter hoge uitkijktoren werd in het voorjaar van 2014 geplaatst en kostte meer dan 40.000 euro. Dit bedrag werd bijeen gebracht door de Ondernemersvereniging Vrouwenpolder, de Rabobank, de provincie Zeeland en de gemeente Veere.

willem (6-4-2020 om 09:44)
als ze die knaapjes oppakken, dan hun mobieltje en brommer vernietigen plus een hoge boete. van andermans spullen blijf je af.