Overleden persoon Terneuzen 17-jarige jongen

Toegevoegd: 16-05-2020, 14.19 uur - Update: 16-05-2020, 14.25 uur
De politie deed urenlang sporenonderzoek op de Margarethaweg.
© Foto: Tim Koster

TERNEUZEN - De persoon die vannacht levenloos midden op straat werd aangetroffen in Terneuzen, is een jongen van nog maar 17 jaar oud. Dat meldt de politie zojuist.

De hulpdiensten kregen rond 03.40 uur een melding van de vondst van een zwaargewond persoon op de Margarethaweg tussen Terneuzen en Griete. Direct werden meerdere politie-eenheden, de ambulancedienst en een traumahelikopter opgeroepen. Toen bleek dat het slachtoffer reeds was overleden, werd de komst van het traumateam geannuleerd.

Inmiddels is volgens de politie bevestigd dat het overleden slachtoffer een 17-jarige jongen uit de gemeente Terneuzen is. Hoe hij om het leven is gekomen, is nog altijd niet duidelijk. De jongen werd gevonden na een melding van een mogelijk verkeersongeval. Vannacht werd ook onderzoek gedaan bij een aanwezige auto, maar of de persoon daadwerkelijk is aangereden en er dus sprake was van een nootlottig ongeval, wordt dus nog onderzocht.

De afdeling Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) van de politie heeft samen met de afdeling Forensische Opsporing (FO) ter plaatse sporenonderzoek gedaan. Er zijn ook getuigenverklaringen afgenomen, zo meldt de politie. Het onderzoek naar het overlijden is nog niet afgerond en zal nog tot na het weekend duren, aldus de politie.

Tips zijn bij de politie welkom via 0900-8844.

anneke (17-5-2020 om 22:23)
vreselijk; ik wens de nabestaanden heel veel sterkte
Daan (17-5-2020 om 12:16)
Zo verdrietig om conclusies te trekken Een kind gestorven in de nacht, helemaal alleen.... Ik wens zijn ouders, het gezin, familie en vrienden heel veel sterkte met dit onverwachte verdrietige verlies
AD. (17-5-2020 om 00:21)
Raar verhaal dus daar zit meer achter ,
Ronald de Smet (16-5-2020 om 21:15)
Het zal je kind maar wezen ...... sterkte aan de nabestaanden en de hulpverleners , Ik vind het een raar geval en denk er zo het mijne van, wat doe je rond die tijd nog op straat als er niets open is ? Gaan vissen ? Of iets anders ?
Moeder (16-5-2020 om 21:09)
Zo verdrietig! Veel sterkte voor ouders, familie, vrienden maar ook zeker voor de hulpverleners
Anne (16-5-2020 om 19:51)
Verschrikkelijk dat je dit bericht als ouders thuis krijg. Heel veel sterkte voor de ouders, familie en vrienden