Jongen (17) door ongeval om het leven gekomen

Toegevoegd: 18-05-2020, 21.21 uur
De politie deed urenlang sporenonderzoek op de Margarethaweg.
© Foto: Tim Koster
Door: Manfred Berrevoets

TERNEUZEN - De 17-jarige jongen die zaterdagmorgen vroeg op de Margarethaweg in Terneuzen werd aangetroffen, is door een noodlottig ongeval overleden. De politie heeft het onderzoek afgesloten.

De politie heeft de afgelopen dagen uitgebreid onderzoek gedaan naar de doodsoorzaak, zoals een sporenonderzoek op locatie en het horen van getuigen. Maandagochtend heeft een onderzoek plaatsgevonden op het lichaam van het slachtoffer.

Aan de hand van de resultaten van het politieonderzoek is komen vast te staan dat de jongen uit de gemeente Terneuzen door een noodlottig ongeval is overleden. Hierbij zijn geen aanwijzingen van een misdrijf gevonden. De politie heeft de familie geïnformeerd en het onderzoek afgesloten.

Ronald de Smet (20-5-2020 om 16:56)
Een schrale troost voor de familie, die ik veel sterkte wil toewensen.
M (19-5-2020 om 19:30)
@Jan Als er staat dat het onderzoek is afgesloten, wil dat nog niet zeggen dat er geen vervolging plaatsvindt. En dan nog.. het is een 'noodlottig' ongeval.. Wel of geen vervolging; de nabestaanden krijgen hun kind/broer/vriend er niet mee terug.. Ik weet hoe het is om zo'n bericht thuis te krijgen. Sterkte familie, voor nu maar vooral ook voor de toekomst.
Jan (19-5-2020 om 14:53)
Hoe kan hij dan zo zwaar getroffen gevonden worden? Is hij aangereden!? En diegene is ermee weg gekomen!!