Slachtoffer ongeluk Vlissingen overleden

Toegevoegd: 14-06-2020, 19.34 uur
De hulpdiensten bij het ongeluk in Vlissingen.
© Foto: Tim Koster
Door: Tim Koster

VLISSINGEN - De Politie Zeeland heeft zojuist laten weten dat de vrouw die woensdag ernstig gewond raakte bij een ongeluk in Vlissingen, is overleden.

Het slachtoffer, een 42-jarige vrouw uit Vlissingen, werd bij de kruising van de Burgemeester van Woelderenlaan met de Paauwenburgweg rond 17.35 uur in haar rolstoel aangereden door de bestuurder van een personenauto, een 27-jarige man uit Rotterdam. Hierna volgde een botsing met een tweede personenauto, bestuurd door een 29-jarige man uit Vlissingen.

Volgens de politie is de bestuurder van de auto die de vrouw aanreed tijdens een speekseltest positief getest op drugsgebruik. De automobilist zou wiet hebben gebruikt.

bram goeree (14-6-2020 om 22:35)
Zoutelandenaar (14-6-2020 om 22:11)
@,Moeder wie zegt dat ze aan het racen waren staat niet in het bericht De dader heeft eerst die vrouw in de rolstoel aangereden en is dan op die andere auto geknald
Vlinder (14-6-2020 om 21:51)
-@ moeder Wie zegt dat ze aan het racen waren? Ik heb dit nergens gelezen en heb dit nieuws itaim op de voet gevolgd. Aub als je niet weet hoe het ongeluk heeft plaats gevonden hou dan je zelfbedachte oorzaak achterwegen.
Michel (14-6-2020 om 21:50)
Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.
Vlissinger (14-6-2020 om 20:01)
Wat een triest nieuws dit. Ik hoopte nog zo dat ze misschien nog een kans had. Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden met het verwerken van dit verlies. :(
Jacob (14-6-2020 om 20:00)
Je zal maar onder invloed zijn en dit hebben veroorzaakt. Voor zulke feiten alsook alcohol en lachgas kunnen de straffen niet hoog genoeg zijn.