Slachtoffer ongeluk Vlissingen overleden

Toegevoegd: 14-06-2020, 19.34 uur
De hulpdiensten bij het ongeluk in Vlissingen.
© Foto: Tim Koster
Door: Tim Koster

VLISSINGEN - De Politie Zeeland heeft zojuist laten weten dat de vrouw die woensdag ernstig gewond raakte bij een ongeluk in Vlissingen, is overleden.

Het slachtoffer, een 42-jarige vrouw uit Vlissingen, werd bij de kruising van de Burgemeester van Woelderenlaan met de Paauwenburgweg rond 17.35 uur in haar rolstoel aangereden door de bestuurder van een personenauto, een 27-jarige man uit Rotterdam. Hierna volgde een botsing met een tweede personenauto, bestuurd door een 29-jarige man uit Vlissingen.

Volgens de politie is de bestuurder van de auto die de vrouw aanreed tijdens een speekseltest positief getest op drugsgebruik. De automobilist zou wiet hebben gebruikt.

Leon (16-6-2020 om 16:06)
In de eerste plaats wens ik de nabestaanden van mevr. in de rolstoel heel veel sterkte toe . Wie kan mij het volgende uitleggen je komt voor de rechtbank voor een misdrijf waarbij een slachtoffer te betreuren is je word vrijgesproken het o m gaat in beroep en je daar veroordeeld wordt door dood door schuld of andersom . Zijn dan de rechters bij b.v de eerste veroordeling niet capabel genoeg . Van vrijspraak naar veroordeling of andersom . Zulke dingen lees je dan weleens .
Bewoner (16-6-2020 om 10:45)
Als ik het nou heb zien gebeuren en erbij was... hoe kunnen andere dan hun eigen verhaal hebben en beweren dat ze het getuigen zijn. Heel erg ziek allemaal heel erg ziek En het slachtoffer is hier niet mee geholpen
Turbo Frits (15-6-2020 om 20:46)
Kijk, daarom moet je nooit drinken en drugs gebruiken als je nog moet rijden. Je kunt zomaar ergens bij betrokken raken, en wie nu wie aanreed, je hebt gedronken of gebruikt, en dan sta je met 3-0 achter. Alle sukkels die zeggen hij kon er niets aan doen de rolstoel kwam door de ander voor zijn auto, ja dus...? Misschien had hij het wel gered zonder jointje of wat het ook mag zijn. Weet je, echte denkers en verantwoordelijke mensen zijn er helaas te weinig.
Getuige (15-6-2020 om 16:32)
Allereerst mijn medeleven naar de nabestaanden van deze vrouw. Zo onnodig. Waarom wordt in alle berichtgeving niets gemeld over de straatrace en de gevluchte andere (race)auto? Ik mag toch aannemen dat dat na alle getuigenverklaringen wel duidelijk is.
Jan uit Vlissingen (15-6-2020 om 14:57)
@Vlinder/Zoutelandenaar @moeder heeft gelijk, in eerdere berichtgevingen is vermeldt dat getuigen gezegd hebben dat ze aan het racen waren.
Kees (15-6-2020 om 13:48)
Nog maar een keer: degene die onder invloed reed is niet degene die vrouw heeft aangereden en ook niet degene die te hard heeft gereden.