Geen misdrijf bij overlijden Seisweg Middelburg

Toegevoegd: 15-06-2020, 14.06 uur
De politie deed urenlang onderzoek in de woning aan de Seisweg.
© Foto: Manfred Berrevoets

MIDDELBURG - De persoon die vanochtend overleed in een woning in Middelburg, kwam niet om het leven door een misdrijf. Dat heeft de politie zojuist naar buiten gebracht.

Even na 05.00 uur werden de hulpdiensten opgeroepen voor een melding van een reanimatie aan de Seisweg. Twee ambulances en een traumahelikopter rukten uit. Ter plaatse bleek dat de inzet van de helikopter niet nodig was. Het slachtoffer bleek al te zijn overleden.

Omdat niet kon worden vastgesteld waardoor de persoon precies was overleden, werd urenlang onderzoek gedaan door zowel de tactische als de technische recherche. Rond 14.00 uur meldde de politie dat uit onderzoek is gebleken dat geen sprake was van een misdrijf. Wat er dan wel is gebeurd, is niet duidelijk. "Uit privacy-overwegingen doen we geen verdere mededelingen over de zaak", zo meldt de politie.