Jongen (15) opgepakt voor overval Middelburg

Toegevoegd: 14-09-2020, 14.07 uur
De overval vond plaats op zaterdag 5 september jongstleden.
© Foto: Roland de Jong

MIDDELBURG - De politie heeft vanochtend een 15-jarige jongen uit Middelburg opgepakt voor de overval op tankstation Haan in Middelburg op 5 september jongstleden.

De overval op het tankstation aan de Laan der Verenigde Naties op de bewuste zaterdagochtend vond rond 08.15 uur plaats. Al snel meldde de politie dat de dader een 14- á 15-jarige jongen was. Direct na de overval werd door de politie ook een nader signalement verspreid. Naar aanleiding van deze melding en een Burgernetbericht hebben zich getuigen gemeld. Onder andere op basis van hun verklaringen is de politie op het spoor gekomen van de jonge verdachte.

De jongen is vanochtend opgepakt. Hij zal gehoord worden in het politiecellencomplex waar hij naartoe is gebracht.

bram goeree (15-9-2020 om 13:09)
de Publieks Rechter (15-9-2020 om 07:19)
iemand die een ander dusdanig naar het leven staat verdiend geen waardig leven . De doodstraf , Dat verdiend hij !!!
Wim (15-9-2020 om 07:19)
jacob (14-9-2020 om 15:54)
Het wordt toch steeds gekker in dit land tieners die mensen neersteken, overvallen plegen, mensen mishandelen en ga zomaar door. En in den Haag laten ze dit gebeuren een tekort aan Politie functionarissen dreigt, of beter is er al, maar daar hebben de beleids bepalers geen oog voor. De misdaad tiert welig. ONS! land is een bananen republiek geworden waar de crimineel zo zachtjes aan de lakens gaat uitdelen. Met dank aan het zootje in den Haag zich noemende de ministers en staats secretarissen.
Johan (14-9-2020 om 15:14)
Het bestaat nog: Een 15-jarige die op zaterdagochtend vrijwillig vroeg opstaat...... Hoe haalt zo'n jochie het in vredesnaam in zijn hoofd om een tankstation te overvallen? Dan moet er in de opvoeding toch wel het een en ander fout gegaan zijn. Ben benieuwd welke gevolgen dit voor hem gaat krijgen.
Jaap (14-9-2020 om 15:08)
Net uit de luiers en dan gelijk maar een overval plegen. Krijgt vast niet genoeg zakgeld. Een passende taakstraf is hier op zijn plaats - 10 jaar lang ieder weekend meehelpen bij de benzinepomp.