Man opgepakt voor bezit drugs en messen

Toegevoegd: 23-09-2020, 16.01 uur
De persoon werd gecontroleerd bij het praathuisje bij Schore.
© Foto: Politie Zeeland-West-Brabant

KAPELLE - In Kapelle is vanmorgen een man uit Rilland aangehouden omdat hij in het bezit was van een kleine hoeveelheid amfetamine en twee messen. De man is ingesloten en wordt verhoord.

Agenten controleerden rond 09.15 uur een auto op de Schoorse Zeedijk. Hierin bleek de 32-jarige man uit Rilland te zitten. Omdat de man antecedenten had met betrekking tot overtreding van de Opiumwet, werd hem door de agenten gevraagd of hij drugs bij zich had. De man gaf vervolgens een kleine hoeveelheid amfetamine aan de agenten. Ook haalde hij twee messen uit zijn zakken.

De agenten deden verder onderzoek in de auto, maar troffen verder niets strafbaars aan. De man werd aangehouden en overgebracht naar een politiecellencomplex waar hij gehoord zal gaan worden. De drugs en de messen zijn in beslag genomen.