Gewonden bij steekpartij kermisterrein Goes

Toegevoegd: 30-09-2020, 23.01 uur - Update: 01-10-2020, 00.35 uur

GOES - Bij een steekincident bij de kermis in Goes zijn woensdagavond twee personen gewond geraakt. Dat heeft de politie bevestigd.

Op het terrein aan de Da Vinciweg zou een vechtpartij hebben plaatsgevonden waarbij rond 22.40 uur zeker twee personen zouden zijn gestoken. Volgens de politie zijn de twee gewonden naar het ziekenhuis gebracht voor verdere behandeling. Rond 23.05 uur meldde de politie dat inmiddels één persoon was aangehouden als verdachte.

Wat er precies is gebeurd, is nog niet duidelijk. De politie laat weten hier nader onderzoek naar te doen. Volgens omstanders is het terrein afgesloten en worden vertrekkende personen gecontroleerd. De politie roept ondertussen via Twitter getuigen van de steekpartij op om zich te melden via 0900-8844.

Zie ook:

Jasper (1-10-2020 om 12:50)
Ik snap al helemaal niet dat Goes zo een asocialen = covid magneet toestaat
Hanna B. (1-10-2020 om 11:48)
ik ben er even geweest maar snel weer weggegaan, wat een asocialen liepen daar rond, komen ook niet van hier. Het trekt alleen maar tuig aan en duidelijk dat de 1,5 m ook niet gerespecteerd wordt. ms magoo kan deze asocialen bijeenkomst beter sluiten
Beu (1-10-2020 om 07:14)
Dat stel tuig loopt ook overal om alles te verzieken!
Iemand (1-10-2020 om 06:13)
Ik dacht dat ze daar bij de ingang goede beveiliging hadden..
Peter (1-10-2020 om 03:13)
T kon ook niet lang goed gaan natuurlijk, bij de botsauto’s? triest in en in triest