Overleden man gevonden Oesterdam Tholen

Toegevoegd: 17-10-2020, 10.10 uur - Update: 17-10-2020, 15.25 uur

THOLEN - Bij de Oesterdam (N659) tussen Rilland en Tholen is zaterdagochtend een overleden man gevonden. Dat meldt de politie.

De man werd volgens een politiewoordvoerder rond 09.00 uur gevonden onderaan een steiger bij het haventje nabij de Bergsediepsluis. De politie laat weten onderzoek te doen naar de toedracht van het overlijden. "Op dit moment sluiten we geen enkel scenario uit", zo laat de politie weten.

Zowel de tactische als de technische recherche zijn ter plekke voor onderzoek. Rechercheurs in witte overalls hebben inmiddels een eerste onderzoek gedaan rondom het lichaam. De toegang naar de haven is afgezet en wandelaars worden op afstand gehouden van de vindplaats. Kort na het middaguur arriveerde ook een brandweerploeg om assistentie te verlenen.

Rond 12.35 uur meldde de politie dat het onderzoek nog volop gaande was en dat ook de politiehelikopter zou worden ingezet.