Man vast in modderige sloot bij Ritthem

Toegevoegd: 25-10-2020, 15.34 uur
Door: Manfred Berrevoets

RITTHEM - De hulpdiensten zijn zondag halverwege de middag toegesneld nadat bij Ritthem iemand vast was komen te zitten in een laag modder in een sloot.

Het incident bij de Welzingseweg werd rond 14.25 uur gemeld. Zowel de politie als de brandweer zijn met spoed ter plaatse gestuurd om hulp te verlenen. Zij waren snel ter plekke en konden de man veilig op de kant halen. Hij was aanspreekbaar toen de hulpverleners arriveerden.

Hoe de man precies in de problemen is gekomen, is nog niet duidelijk. Mogelijk is hij met zijn fiets ten val gekomen. Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis.

Fred Stoof (25-10-2020 om 22:44)
En al die hulpverleners dragen mondkapjes in de buitenlucht. Is er dan werkelijk niemand meer die zichzelf verdiept in hoe het virus zich kan verspreiden en dat in de buitenlucht er al helemaal geen reden is voor zo'n onding?
Loes (25-10-2020 om 20:43)
Iedereen zet zijn mening, maar mischien was het weer eens een auto die de snelheid niet wil aanpassen want er zijn genoeg die niet wakker zijn omdat dat te doen bij naderen van fietsers en het liefst de berm indrukken....soms hoef je niet altijd je zin te krijgen maar denken aan de veiligheid en bedenken of je het zo prettig vind, die weg is onverhard. Niemand kiest vrijwillig de sloot in te rijden wel door hardrijders die weinig ruimte geven.
camiel (25-10-2020 om 20:39)
Ziet er ook keurig moddervrij gemaakt uit. Sommige boeren hebben er lak aan, en doen echt niets om dit op te ruimen. Denk dat de politie er wel achterkomt van wie dit spoor is. Gewoon volgen tot het erf, en dan een flinke boete...want die staat hier op. Als je dat zo ziet, is die man gewoon over de blubber weggegleden en in de sloot gevallen.
Moeder (25-10-2020 om 17:39)
De weg is daar ook al een modderpoel... Kan me heel goed voorstellen dat je daar vanaf glibbert.. Gelukkig dat het goed is afgelopen met deze meneer.
Slik (25-10-2020 om 16:42)
Die boer aansprakelijk stellen!
J van Belzen (25-10-2020 om 16:06)
Er staan toch borden met slik .