Auto door brand verwoest in Vlissingen

Toegevoegd: 13-11-2020, 08.43 uur
Auto door brand verwoest in Vlissingen
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - In de Vincent van Goghlaan in Vlissingen is in de nacht van donderdag op vrijdag een personenauto volledig door brand verwoest.

De brandende auto werd rond 03.45 uur opgemerkt. De Vlissingse brandweer werd hierop met spoed ter plekke gestuurd maar toen de brandweerlieden arriveerden, stond het voertuig al in lichterlaaie. De brandweer had het vuur éénmaal ter plaatste snel onder controle maar de auto raakte wel zwaar beschadigd.

Mogelijk was er sprake van brandstichting. De politie doet hier onderzoek naar. Het voertuig is getakeld door een bergingsbedrijf.

Jantje (13-11-2020 om 15:05)
SALABIM, dus vind je het dan normaal dat andermans auto te verwoesten door zware vuurwerk? Want volgens bewoners is het harde knal geweest waar je kaars recht in bed gaat zitten. Wanneer het bij je eigen auto gebeurd zou je wel anders klinken.
Timsalabim (13-11-2020 om 13:02)
Mensen worden fatsoenlijk beeecht conform Nederlandswet en er worden geen sleutels weggegooid in het Nederlands gevaneniswezen en de politie commanderen wat te doen mag rini, die totaal niet in de positie van commandant verkeerd, ook achterwegen laten. Als je dit allemaal niet bevalt dan verhuis je maar fijn naar een land waar ze je meteen ophangen voor de minst kleine misstap!
jan (13-11-2020 om 09:26)
brandstichting?? hoe waardeloos en verknipt kan je zijn om dat iemand aan te doen. opsluiten en de sleutel weggooien.
rini de jonge (13-11-2020 om 09:21)
pyromaan opakken politie