Verschillende brandstichtingen in Sluiskil

Toegevoegd: 26-12-2020, 10.22 uur
De brandweer moest tot twee keer toe uitrukken.
© Foto: Brandweer Sluiskil

SLUISKIL - Bij de Sint Elisabethlaan in Sluiskil heeft vannacht tot twee keer toe brand gewoed. De brandjes zijn hoogstwaarschijnlijk aangestoken.

Het eerste brandje werd rond 00.35 uur gemeld. Bij een parkeerplaats waren enkele kleine buitenbrandjes gesticht. Omstreeks 00.50 uur werd de brandweer opnieuw opgeroepen nadat was opgemerkt dat een containerbrand was overgeslagen naar een opslagruimte bij Het Meulengat.

De verschillende brandjes werden geblust door de brandweervrijwilligers van de post Sluiskil.

jacob (26-12-2020 om 11:19)
Ik vraag mij af waarom deze, vermoedelijke, brandstichtingen. De Brandweer mensen moeten voor zulke baldadigheden uit hun bed. Beseffen sommigen niet dat zij deze mensen onnodig belasten?