Drie jongens opgepakt voor inbraak Middelburg

Toegevoegd: 26-12-2020, 22.47 uur
Drie jongens opgepakt voor inbraak Middelburg
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

MIDDELBURG - De politie heeft zaterdagavond in Middelburg drie minderjarige jongens aangehouden nadat zij hadden ingebroken in een woning.

Een oplettende burger zag de drie bezig en waarschuwde de politie. Er gingen direct meerdere eenheden op pad. Ter plekke bleken de jongens de woning al te hebben verlaten. Bij het zien van de politie sloegen ze op de vlucht, maar na een korte achtervolging konden al snel twee personen worden aangehouden.

De derde verdachte kon later op de avond worden aangehouden. De drie verdachten zitten nu vast in Torentijd in Middelburg. De politie, die iedereen aanraadt hun woning goed af te sluiten, heeft de zaak in onderzoek.

Jan uit Vlissingen (27-12-2020 om 11:35)
Denk Tor dat u bij het verkeerde artikel uw reactie geplaatst heeft, deze blagen hebben ingebroken. Het artikel wat u waarschijnlijk bedoelde zal wel gaan over dat minderjarige schorem wat in Kapelle dat explosief door de brievenbus, waarbij ze de bewoonster met geklop gelokt hebben, gegooid hadden.
Tor (26-12-2020 om 23:10)
Dit levert geen goede aantekening op als dit schorem in de toekomst gaat solliciteren. Het blijft hen alle drie hopelijk de rest van hun leven achtervolgen. Inderdaad, de schade verdelen over de drie opvoeders. En geen betalingsregeling, maar boter bij de vis. Allen zo jong, dat zij de trekken en velden van moeders tepel nog op de lippen hebben staan. En nu al een soort van moord aanslag plegen. Het zal je kind maar wezen.