Politie zoekt doorrijder ongeluk A58 Oost-Souburg

Toegevoegd: 09-01-2021, 13.57 uur - Update: 09-01-2021, 14.20 uur
De andere voertuigen moesten worden getakeld.
© Foto: Roland de Jong

OOST-SOUBURG - De politie zoekt een automobilist die gisteren is doorgereden na het verkeersongeluk waarbij op de A58 bij Oost-Souburg twee auto's beschadigd raakten.

Bij de afslag vanaf de snelweg richting het bedrijventerrein kwamen op de rijbaan richting Bergen op Zoom rond 16.10 uur twee auto’s met elkaar in botsing: een rode Fiat Punto en een Audi S5 coupe. Volgens de politie ging aan het ongeval vermoedelijk een onenigheid tussen twee verkeersdeelnemers vooraf: de bestuurder van de rode Fiat en de doorgereden automobilist.

Toen één van de betrokkenen (een 46-jarige man uit Serooskerke) uitweek, ontstond volgens de politie een aanrijding met een 39-jarige automobilist uit Vlissingen. De derde automobilist reed door. Vermoedelijk gaat het om een man van ongeveer 40 jaar oud. De andere twee bestuurders bleven ongedeerd.

De twee beschadigde auto's zijn door weggesleept door bergingsbedrijf Kuzee. De politie is een onderzoek gestart naar de toedracht van het ongeluk en de identiteit van de weggereden automobilist. Tips zijn van harte welkom bij de politie.

T. Janssen (12-1-2021 om 10:14)
@E.h. V G D Niemand reed daar te hard, vrij onmogelijk ook op dat korte stukje. En als de Audi zoals u beweerd daar "volgas" gaf reed deze op de plek van het ongeval al gemakkelijk over de 200km/h, aan de schade te zien zeker niet het geval. En zou de politie dit dan niet naar buiten brengen? Lijkt meer een ongefundeerde jaloerse reactie dit, die kunt u beter voor zich houden.
E.h. v G (11-1-2021 om 20:35)
Die witte audi reed zelf ook veel te hard. Logisch dat die er bovenop klapt.. jammer maar eigen schuld. Blij dat er alleen blikschade is.. Het is niet voor niks 100 rijden.. als je je daaraan houd kun je beter anticiperen wat andere weggebruikers doen. Weet je iig waar ze alle3 voor kunnen werken dit jaar..
E.h.vG (10-1-2021 om 16:25)
Die audi is zelf een aso rijder. Snijd net boor de brug mensen af om er nog ff snel voorbij te gaan terwijl het 30 is. En geeft vollebak gas bij de stoplichten. Logisch dat die ie zelf schade heeft. Die kon zelf niet meer uitwijken.. misschien iemand met een dashcam die hem en die anderen heeft zien rijden.. ze hebben alle3 schuld
AJ (10-1-2021 om 12:04)
Zal je gebeuren niet normaal. Zulke asociale horen niet op de weg thuis inleveren dat rijbewijs nooit meer teruggeven.. Ik hoop dat ze die aso die doorgereden is pakken en toetakelen zoals die Audi van die man. Vergeet ook niet die aso van die Punto . Wil je stoer doen draag dan ook de verantwoordelijkheid en ga er niet als een lafbek vandoor. Ik hoop dat alles voor die man van de Audi in orde komt. En twee asociale minder aan het verkeer mogen deelnemen.