Brandweer helpt paard uit benarde positie

Toegevoegd: 10-01-2021, 11.19 uur
Brandweer helpt paard uit benarde positie
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

BURGH-HAAMSTEDE - De brandweer is zaterdagavond in Burgh-Haamstede ingezet nadat een paard ongelukkig ten val was gekomen.

Het paard was volgens de brandweer van Burgh-Haamstede uitgegleden bij de Dapperweg en in een benarde positie terecht gekomen. Rond 19.00 uur werd de brandweer opgeroepen om hulp te verlenen.

Met behulp van werklijnen, een slang en spierballen hebben de brandweerlieden het paar weer overeind gekregen, zo melden zij op social media.

een inwoner (10-1-2021 om 13:48)
Helden die brandweermannen . Die weer er op uit gaan om te helpen Chapeau