Automobilist met wapens op zak rijdt tegen verkeersbord

Toegevoegd: 29-01-2021, 18.05 uur
Automobilist met wapens op zak rijdt tegen verkeersbord
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

TERNEUZEN - De politie arresteerde donderdagochtend een 31-jarige man uit Terneuzen. Hij bleek te rijden met een geschorst rijbewijs, had een mes en een vuurwapen op zak en had mogelijk drugs gebruikt.

De agenten reden rond 10.00 uur over de Wielingenlaan in Terneuzen. Hier stond een auto met schade tegen een verkeersbord. De bestuurder stond ernaast. De politie nam vervolgens een blaas- en een speekseltest bij de man af. De speekseltest reageerde hierop positief. Dit gaf een indicatie voor mogelijk drugsgebruik.

Hiernaast bleek het rijbewijs van de verdachte tijdelijk geschorst. Hierop werd hij aangehouden. Tijdens de fouillering stuitten de agenten op een mes en een vuurwapen. Beide wapens zijn in beslag genomen. De man zit nog vast.

Jtg (6-2-2021 om 10:38)
Word niks gezegd over die 50piek die de politie uit zijn portemonnee heeft gehaald ook geenbonnetje apart...