Jongetje (6) dat in vijver Sas van Gent viel overleden

Toegevoegd: 26-02-2021, 20.09 uur
De politie is nog altijd op zoek naar getuigen.
© Foto: Roland de Jong
Door: Manfred Berrevoets

SAS VAN GENT - Het 6-jarige jongetje dat woensdag te water was geraakt in Sas van Gent is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

Omstreeks 15.50 uur kwam een eerste melding binnen dat een kind te water zou zijn geraakt in de Beneluxstraat  Hierop werden onder meer twee ambulances en diverse duikploegen van de brandweer opgeroepen. Een klein kwartier na de melding hadden brandweerlieden het kind op de kant. Ambulancehulpverleners ontfermden zich vervolgens over het slachtoffertje. Het jongetje uit Sas van Gent, moest worden gereanimeerd.

Volgens de politie was vermoedelijk sprake van een triest ongeluk. Vandaag werd bekend gemaakt dat het slachtoffertje is overleden. De politie is nog altijd op zoek naar getuigen.

ger (2-3-2021 om 13:55)
heel erg voor de familie, onze zoon heeft zoiets dergelijks gelukkig overleefd, hopelijk geven ze de vijver niet de schuld
RW (28-2-2021 om 19:28)
Rust in vrede. Sterkte aan alle betrokkenen en nabestaanden.
Ik (27-2-2021 om 09:21)
Wat triest is dit. Ik wens de ouders en familie heel veel sterkte toe met dit verlies.
Biggetje (27-2-2021 om 08:37)
Hoe triest. Een klein ondernemend mannetje overleden. Heel veel sterkte voor de familie.
Suus (26-2-2021 om 23:13)
Wat afschuwelijk. Dit is het ergste wat je als ouders mee kunt maken. Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de nabestaanden.
its´me (26-2-2021 om 21:23)
Wat triest, alweer een kindje!! Eerst die 2 meisjes van 8, gisteren een jongetje van 4, nu weer een kleine jongen van 6. Wat een verdriet in de betreffende families! Sterkte aan allen!