Fietsster ongeluk Tholen overleden

Toegevoegd: 06-03-2021, 16.05 uur
De politie meldt dat de fietsster is overleden
© Foto: Manfred Berrevoets
Door: Remi Mesu

THOLEN - De 68-jarige vrouw die vrijdag in Tholen werd aangereden door een vuilniswagen is overleden. Dat meldt de politie zaterdag op het social mediaplatform Twitter.

Het ongeluk gebeurde vrijdag op de kruising van de Slabbecoornweg met de Deltaweg in Tholen. De vrouw reed daar op haar elektrische fiets toen ze geschept werd door de afslaande vuilnisauto. De traumahelikopter werd nog opgeroepen maar uiteindelijk kon de vrouw met de ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht.

Later werd gemeld dat de vrouw tijdens het politieonderzoek niet in staat was om een verklaring af te geven. Nu laat de politie op haar Twitter-account weten dat de vrouw is komen te overlijden. Het onderzoek naar de toedracht van het noodlottige wordt voortgezet.

Lucas (12-3-2021 om 21:26)
Overigens heeft een traumahelicopter en vervoer met ambulance weinig met elkaar te maken. De traumahelikopter levert een arts en verpleegkundige die veel meer ingrijpen kunnen en mogen doen op locatie, transporteren met de helikopter gebeurd bijna nooit, de arts reist mee met de ambulance
ger (7-3-2021 om 10:42)
Triest ongeluk is het wel, nog een snelle dame op de EL-fiets en dan boem einde verhaal. Helaas zijn ongelukken niet te voorkomen. sterkte voor de direct betrokkenen.
Grote Smurf (6-3-2021 om 20:08)
Verschrikkelijk dit. Heel veel sterkte toegewenst aan de nabestaanden met het verwerken van dit verlies en ook sterkte voor de chauffeur die dit niet had gewild.
een inwoner (6-3-2021 om 19:29)
Wat een triest bericht.Ik wens de nabestaanden veel sterkte en kracht toe.met dit grote verlies.Ook hulpverleners veel sterkte