Vrouw omgekomen bij aanrijding Kapelle

Toegevoegd: 07-03-2021, 14.45 uur - Update: 07-03-2021, 15.24 uur

KAPELLE - Bij een aanrijding op de Vroonlandseweg in Kapelle is zondagmiddag een vrouw om het leven gekomen. De vrouw zat op een scootmobiel die in botsing kwam met een personenauto.

Het verkeersongeval gebeurde rond 13.30 uur nabij de kruising met de Lange Meet. Voor de vrouw werden nog twee ambulanceteams en een traumahelikopter opgeroepen maar helaas mocht alle hulp niet baten. Het slachtoffer, van wie de identiteit nog niet bekend is gemaakt, overleed ter plaatse aan haar verwondingen. Haar familie is inmiddels op de hoogte gebracht.

De verkeerspolitie doet samen met de afdeling Verkeers Ongevallen Analyse (VOA) van de politie onderzoek naar de toedracht van het noodlottige ongeval. De bestuurder van de personenauto is door de politie meegenomen naar een bureau om daar een verklaring af te leggen. De man moest een blaastest afleggen maar hij bleek niet gedronken te hebben. De Vroonlandseweg is voorlopig nog afgesloten voor onderzoek.

Ria Van der Wal-Veurink (8-3-2021 om 10:22)
gecondoleerd
Petra (7-3-2021 om 17:17)
Ik weet de oorzaak niet maar menig automobilist rijdt te hard en passeert te dicht en te hard. Welke cowboy rijschool leert men zulke fratsen opgejutte mensen....en hun eigen straat groot bord van 30 km hangen zijn de ergste.
Lezer (7-3-2021 om 17:02)
Dat ze achterlijk hard rijden en asociaal, is al langer bekend ! Nu is het slachtoffer natuurlijk weer iemand uit de minderheid die zich daarop niet kan aanpassen. een minder valide die zich niet kon weren en beschermen ! verschrikkelijk Dit Wens de familie en vrienden veel sterkte toe !
fietser (7-3-2021 om 16:12)
Alweer een dodelijk slachtoffer, droevig. !! Sterkte aan betrokkenen en familie van de overledene. Wordt er nu zo slecht opgelet. Het ene na het andere ongeval.