Middelburgse vindt slang onder hoofdkussen

Toegevoegd: 11-03-2021, 16.29 uur
De slang is naar De Mikke gebracht.
© Foto: Stichting Dierenwelzijn Walcheren

MIDDELBURG - Een inwoonster van Middelburg moet zich gisteravond rotgeschrokken zijn. In haar bed bleek namelijk een slang te liggen. De politie werd gebeld en uiteindelijk hebben mensen van de dierenambulance de slang weggebracht.

Volgens de Stichting Dierenwelzijn Walcheren voelde de bewoonster van een huis aan de Korendijk een soort tinteling in haar rug. Onder haar hoofdkussen trof ze vervolgens een slang aan, zo meldt de organisatie op Facebook. De vrouw belde de politie en die stelde bij aankomst vast dat het waarschijnlijk ging om een niet giftige koren- of rattenslang.

"Met de haak van een verfroller durfde een heldhaftige politieagent de slang te vangen en in een doosje te doen. Wij werden opgeroepen om de slang op te halen en hebben hem naar De Mikke gebracht", zo meldt Stichting Dierenwelzijn Walcheren.  Waar de slang vandaan kwam, is niet duidelijk.

Hippo (11-3-2021 om 16:32)
Agossie zo'n rattenslangetje.