Man overleden na ongeluk Middelburg

Toegevoegd: 19-03-2021, 14.53 uur

MIDDELBURG - Een man is vanmiddag overleden nadat hij in Middelburg achter het stuur van zijn personenauto onwel was geworden. Dat gebeurde bij de Krooneveldweg (N57) in Middelburg.

Het slachtoffer reed vanaf de Oostperkweg richting de oprit van de N57 om naar de snelweg A58 te rijden. Bij de rotonde zou de man zijn weggeraakt. Vervolgens reed hij over het midden van de rotonde om vervolgens naast de oprit van de N57 in een ondiepe sloot terecht te komen. In zijn vaart nam de auto ook nog enkele verkeersborden mee.

Het eenzijdige ongeluk gebeurde rond 13.35 uur. Direct na de melding werd de brandweer opgeroepen vanwege een mogelijke beknelling maar zowel de man als zijn vrouw, die bij hem in het voertuig zat, bleken niet bekneld te zitten. De man moest wel worden gereanimeerd. Omstanders schoten de professionele hulpverlening hierbij te hulp. Ondanks alle inspanningen overleed het slachtoffer ter plaatse. De opgeroepen traumahelikopter is niet meer ingezet.

Vanwege het ongeluk werden zowel de oprit richting de snelweg als de afrit vanaf Serooskerke (W) richting Ramsburg afgesloten voor al het verkeer. De weg is momenteel nog altijd dicht vanwege sporenonderzoek.

Piet (20-3-2021 om 16:59)
Gelukkig heeft hij niemand geraakt! Sterkte
Niels (19-3-2021 om 22:35)
Heel veel sterkte voor de vrouw en nabestaanden
Moeder (19-3-2021 om 18:17)
Wat heftig voor de vrouw! Heel veel sterkte voor haar én de andere nabestaanden. En respect voor de hulpverleners...
Carolien Colijn (19-3-2021 om 17:32)
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden en hulpverleners.
fietser (19-3-2021 om 15:24)
Alweer een slachtoffer niet door ongeval maar onwel worden, sterkte voor zijn vrouw. En alle verdere hulpverleners
Jan (19-3-2021 om 15:16)
Wat een sneu verhaal. heel veel sterkte voor de nabestaande