Ernstig ongeval motorcrossterrein Ritthem

Toegevoegd: 03-04-2021, 15.33 uur

RITTHEM - Op het motorcrossterrein aan de Engelandweg in Ritthem is zaterdagmiddag iemand ernstig gewond geraakt bij een valpartij. De gewonde is naar het ziekenhuis gebracht.

Het slachtoffer kwam rond 14.15 uur ongelukkig ten val op het terrein van motorsportvereniging De Uitlaat. Naast een ambulance kwam ook een rapid responder van de ambulancedienst ter plekke. Het team van de traumahelikopter uit Rotterdam werd ook opgeroepen en landde bij het terrein van de motorcross.

De gewonde motorcrosser is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

derambam (4-4-2021 om 09:54)
geachte, JGeldof, hieruit blijkt dat u niet op de hoogte bent van het hoe en wat op een crossterrein/ crosswedstrijd. Door zomaar ongenuanceerde berichtgeving de lucht in te slingeren komen er indianen verhalen in de lucht. Hou graag uw onwetende commentaar oor u, dank u
Realist (4-4-2021 om 09:43)
Voetbal ook maar afschaffen dan stelletje zeurpieten! Geloof dat we daar iets meer zorgkosten aan uitgeven... kom eens kijken bij het crossen want je hebt er 0-verstand van zo te lezen.
edward (4-4-2021 om 06:08)
Afschaffen dat crossterrein. tot ver in de omliggende dorpen is het gejankt van deze crossbaan te horen. Wij kunnen niet met plezier naar buiten om zaterdag,zondag en ook nog wel eens door de week. Kunnen er geen dempers of iets dergelijks in die uitlaten.Wat een afschuwelijke herrie elke keer..Van mij mag er elke week een ongeluk gebeuren, dan is het weer even rustig in ieder geval.
Koos P. (3-4-2021 om 17:28)
Het gaat wel vaak fout bij het crossen, in Ritthem of in Rilland. Bijna elk weekend is het wel prijs. Leuke sport!
JGeldof (3-4-2021 om 16:11)
Hoeveel ongelukken moeten hier nog gebeuren en hoeveel zorgkosten gaan we nog uitgeven voordat we dit terrein sluiten? Belachelijk hoeveel ellende en kosten hiermee gemoeid zijn. Op een schaakclub valt ook wel eens iemand van zijn stoel, echter bij deze hobby is de last evenredig verdeeld aan het plezier.