Bestuurder ongeluk Kapelle overleden

Toegevoegd: 05-04-2021, 13.10 uur
De bestuurder is in het ziekenhuis overleden
© Foto: Remi Mesu
Door: Remi Mesu

KAPELLE - De bestuurder van het bestelbusje dat maandagochtend bij Kapelle in de sloot belandde is overleden. Dat meldt de politie via Twitter.

De automobilist reed maandag rond 07.00 uur op de Weg langs de Zeedijk waar hij door een onbekende reden van de weg af raakte. Het bestelbusje belandde uiteindelijk ondersteboven in de naastgelegen sloot. De 20-jarige man werd per traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht maar overleed daar aan zijn verwondingen.

De verkeersongevallenanalyse (VOA) doet na het ongeluk onderzoek naar de toedracht. Daardoor is de Weg langs de Zeedijk tijdelijk afgesloten.

Michel (6-4-2021 om 11:58)
Nabestaanden van het slachtoffer, veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd
AT (6-4-2021 om 09:28)
Ten tijde van het plaatsen van de reactie van Middelburger was nog niets bekend betreffende het overlijden van de bestuurder. Deze mededeling is later aan het artikel toegevoegd. Wellicht wordt de soep iets minder heet gegeten, dan deze wordt opgediend.
Maarten (6-4-2021 om 08:50)
Heel erg voor de nabestaanden! De oorzaak kan de snelheid geweest zijn, maar als je tegenwoordig ziet hoeveel bestuurders met andere zaken bezig zijn dan autorijden vind ik de ongevallen een logisch gevolg. Ze telefoneren, appen, bekijken filmpjes (meestal als se alleen zijn, maar ook al als ze iemand vervoeren), ze zitten de administratie te doen, eten, scheren, koffie zetten (de truckers in dit geval) Een ander probleem is dat ze hier in Zeeland heel weinig richting aangeven bij het verlaten van een rotonde. In andere provincies wordt dat veel vaker gedaan
Wim (6-4-2021 om 07:24)
Hoe bestaat het dat zoiets kon gebeuren waar de weg goed is of misschien wel glad is geweest wat is het vreselijk om zo'n bericht thuis te krijgen, heel veel sterkte met dit grote verlies en dan nog ,aar 20 jaar
Nina (6-4-2021 om 06:10)
Wat immens triest, sterkte aan een ieder die deze jongeman verschrikkelijk zal gaan missen. Zo jong, het leven moest eigenlijk nog beginnen
een inwoner (5-4-2021 om 21:25)
Zoo jong nog vreselyk. om zo n bericht thuis te krygen .Veel kracht en sterkte voor fam en vrienden .En sterkte voor de hulpverleners.