Bestuurder ongeluk Kapelle overleden

Toegevoegd: 05-04-2021, 13.10 uur
De bestuurder is in het ziekenhuis overleden
© Foto: Remi Mesu
Door: Remi Mesu

KAPELLE - De bestuurder van het bestelbusje dat maandagochtend bij Kapelle in de sloot belandde is overleden. Dat meldt de politie via Twitter.

De automobilist reed maandag rond 07.00 uur op de Weg langs de Zeedijk waar hij door een onbekende reden van de weg af raakte. Het bestelbusje belandde uiteindelijk ondersteboven in de naastgelegen sloot. De 20-jarige man werd per traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht maar overleed daar aan zijn verwondingen.

De verkeersongevallenanalyse (VOA) doet na het ongeluk onderzoek naar de toedracht. Daardoor is de Weg langs de Zeedijk tijdelijk afgesloten.

Pieter (5-4-2021 om 20:15)
@lezer. Ik bedoelde opmerkingen in het algemeen. Meestal is het wel grappig wat iedereen heeft te melden onder een ‘random’ nieuwsbericht. De aannames en vooroordelen vliegen rond je oren. Ik zei ook dat ik in dit geval de reactie van middelburger echt niet vond kunnen. Ik genoot er zeker niet van. Beter lezen volgende keer.
Jacob (5-4-2021 om 18:23)
Lompe Middelburger deze man heeft ook familie, vrienden. Dat heb jij schijnbaar niet door met je asociale opmerking. Besef je dat deze man ook wel eens onwel kan zijn geworden?
ger (5-4-2021 om 18:14)
@rem das vrijheid hey!! ieder mag er zo over denken! dat je er anders over denkt ook goe maar verbieden enz is begin van onderdrukking, maar blijft wel een erg iets dat er weer een persoon is overleden, wellicht door ziekte of wat dan ook. Onvermijdelijk, en ja zonde van beide, de mens en t ding met wielen.
Moeder (5-4-2021 om 17:57)
Erg triest. Sterkte voor de nabestaanden en de hulpverleners.
Lezer (5-4-2021 om 17:21)
Rem (5-4-2021 om 16:56)
@ pieter , dat er zulke domme reacties gestuurd worden verbaasd me niet. Maar dat ze geplaatst worden...