Bestuurder ongeluk Kapelle overleden

Toegevoegd: 05-04-2021, 13.10 uur
De bestuurder is in het ziekenhuis overleden
© Foto: Remi Mesu
Door: Remi Mesu

KAPELLE - De bestuurder van het bestelbusje dat maandagochtend bij Kapelle in de sloot belandde is overleden. Dat meldt de politie via Twitter.

De automobilist reed maandag rond 07.00 uur op de Weg langs de Zeedijk waar hij door een onbekende reden van de weg af raakte. Het bestelbusje belandde uiteindelijk ondersteboven in de naastgelegen sloot. De 20-jarige man werd per traumahelikopter naar het ziekenhuis gebracht maar overleed daar aan zijn verwondingen.

De verkeersongevallenanalyse (VOA) doet na het ongeluk onderzoek naar de toedracht. Daardoor is de Weg langs de Zeedijk tijdelijk afgesloten.

Lezer (5-4-2021 om 16:38)
@Middelburger Zonde van het busje ? er is iemand omgekomen rare ! Veel sterkte aan de nabestaanden
Pieter (5-4-2021 om 15:49)
Wat is dat nu voor idiote reactie van ‘Middelburger’ of ik moet hem verkeerd opvatten. Normaal kan ik wel smullen van de zinloze/idiote reacties maar deze gaat echt wel te ver hoor. Kansloze boel! Sterkte voor de nabestaanden
Mar (5-4-2021 om 14:37)
Ach wat intens triest. Veel sterkte voor de nabestaanden.