Ook in Middelburg demonstratie tegen vaccinaties en maatregelen

Toegevoegd: 06-06-2021, 14.39 uur
Foto 4 van 24

m de groot (7-6-2021 om 03:01)
belachelijk die vaccin is enigste wat helpt tegen de corona, en de regering is ook fout gaat veel te snel met versoepelingen
GoverntheMente (7-6-2021 om 02:37)
Nee John, in oktober 2020 is geconstateerd dat ivermectine zeer effectief is tegen covid. De mensen die dit tegen houden zodat de noodtoestemming om de vaccins te gebruiken niet word ingetrokken zijn de reden dat het langer duurt. Als er een effectieve behandeling is mag er niet zomaar noodtoestemming voor nieuwe middelen worden gegeven. In India werd het breed beschikbaar gesteld. Tot een maand of 3 geleden, 1,5 maand later liepen de ziekenhuizen over. Daarna hebben sommige provincies het weer toegepast en andere het verboden. Goed vergelijkingsmateriaal, de resultaten spreken voor zich. Mexico stad doet er ook z'n voordeel mee. Veel doktoren pleiten voor toepassing, maar ze lopen tegen veel weerstand aan. Normaal bepalen zij juist hoe/wat
LL (7-6-2021 om 00:43)
Gelukkig gaat het maar om een kleine groep mensen, maar zo wie zo is iedere demonstrant er 1 te veel. Wat is nu nog het effect om te demonstreren, terwijl het juist beter gaat? Steeds meer mensen zijn gevaccineerd en het is nog steeds een vrijwillige keuze. Ook of je je kinderen laat vaccineren of niet. Het RIVM informeert de overheid en geeft betrouwbare/ wetenschappelijke adviezen naar de overheid. Wie ben jij dan om er tegenin te gaan? Het gaat er om dat we met zn allen een wereldwijde pandemie die al veel slachtoffers heeft geëist en veel mensen die het levend hebben doorgemaakt hebben nog steeds de nasleep van de doorgemaakte Corona. Wappie word eens wakker!
Vlissinger (6-6-2021 om 22:54)
Gezien het soort mens wat hier op af komt samen met de teksten die er op de spullen staan kun je er al vanuit gaan dat deze lui niet heel hoof geschoold zullen zijn. "Rutte blijf met je poten van onze kinderen af"?? waar slaat het op, dat je tegen een bepaald middel bent dat bewezen is te helpen in deze pandemie moet je helemaal zelf weten. Denk wel zelf even na wiens naam je op de spullen schrijft en in het rondte gooit, Rutte is niets meer dan een vertegenwoordiger. Mensen die denken dat Rutte macht heeft moeten maar snel stoppen met WC eend drinken want die zijn niet wijs.
It's me (6-6-2021 om 21:57)
Ik begrijp de tekst op het spandoek niet. Je kiest toch zeker zelf of je in wilt -laten- enten? Daar staat Rutte buiten, hij zit helemaal niet aan onze kinderen.
toto (6-6-2021 om 20:40)
deze randdebielen vechten juist voor onze vrijheid mafketel, dat jij al die shit gelooft, we worden er allemaal ingeluisd!!!!