Kitten uit rijdende auto gegooid en overleden

Toegevoegd: 13-06-2021, 19.01 uur
Kitten uit rijdende auto gegooid en overleden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

GOES - Een kitten is vanmiddag in Goes uit een rijdende auto op straat gegooid en vervolgens overleden. Dat meldt de politie die op zoek is naar mensen die meer weten over het voorval.

Volgens het politieteam Oosterscheldebekken vond het incident rond 15.55 uur plaats nabij tankstation De Meeuw langs de Patijnweg (N289). Op Instagram laat de politie weten dat het dier het voorval niet heeft overleefd.

De politie roept de dader op om zich te melden. "Bent u of kent u degene die dit gedaan heeft? Meld u zich dan op het politiebureau te Goes voordat wij u moeten vinden." Eventuele getuigen kunnen contact opnemen met 0900-8844.

Grote Smurf (14-6-2021 om 01:19)
Weet niet of dit bericht geplaatst wordt maar ik ga het toch proberen zodat de medemens (zoals al die reagerende mensen die deze gekken niet snappen) ook eens wat opsteekt van het type mens dat zowel aan mensen -en dierenmishandeling doet. Alle dieren die zwaar worden mishandeld, wordt gedaan door mensen met een antisociale persoonlijkheidsstoornis. Gelukkig zijn de meeste mensen met deze stoornis niet zover gezonken dat ze zich hiermee bezig houden en houden het vaak bij mentale mishandeling. Soms slaan ze hun partner wel eens. Het is een gradatie erger dan de narcistische persoonlijkheidsstoornis en moeten wat extremer mishandelen om zo hun tijdelijke dopaminefix te krijgen waaraan ze verslaafd zijn. Lees erover mensen en zeg het voort.
Ronald (14-6-2021 om 00:49)
Wat een gestoorde mensen heb je toch. Welke schoften doen nu zo iets? Wanneer je om wat voor reden dan ook van een kitten, of ander dier af wilt, breng hem dan gewoon bij het dierenasiel. Dan kan er een fijn thuis voor zo'n dier gezocht worden en kan hij nog een lang en mooi leven tegemoet bij mensen die hem wél liefde geven en er goed voor zullen zorgen. Een dier uit een rijdende auto doodgooien is wel het allerlaagste. Dat iemand zelfs maar op het idee komt om zo iets te doen. En dat hij of zij het dier dan ook nog werkelijk op die manier gaat vermoorden. Te ziek voor woorden!
bram goeree (13-6-2021 om 23:16)
de kitten is er niet meer mee gebaat maar ik hoop wel dat ze die lafaard vinden .zo een persoon mag nooit geen dier meer hebben .politie succes met het vinden en bestraffen van deze lafaard
Franky (13-6-2021 om 22:34)
Als men het tijdstip zo precies weet, dan is er vast meer bekend over de kleur en type auto. Zeker dat er camera beelden zijn van bijv. het tankstation of andere locaties rond dat tijdstip in Goes. Links of rechts om, deze hufter moet gepakt worden.
Lana (13-6-2021 om 22:28)
Steeds meer volk hier raken echt vd weg.. denken alles te kunnen en willen..hoe haal je in het hoofd dit te flikken. Dan ben je echt gestoord ik hoop dat degene achterhaald word.
Truus (13-6-2021 om 21:10)
Vuile vuile ######!!! Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen? In wat voor tijd leven we toch? De ene na de andere dierenmishandeling lees je op het nieuws. Voor diegene die dit op zijn of haar geweten heeft: je hebt geen hart!