Kitten uit rijdende auto gegooid en overleden

Toegevoegd: 13-06-2021, 19.01 uur
Kitten uit rijdende auto gegooid en overleden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

GOES - Een kitten is vanmiddag in Goes uit een rijdende auto op straat gegooid en vervolgens overleden. Dat meldt de politie die op zoek is naar mensen die meer weten over het voorval.

Volgens het politieteam Oosterscheldebekken vond het incident rond 15.55 uur plaats nabij tankstation De Meeuw langs de Patijnweg (N289). Op Instagram laat de politie weten dat het dier het voorval niet heeft overleefd.

De politie roept de dader op om zich te melden. "Bent u of kent u degene die dit gedaan heeft? Meld u zich dan op het politiebureau te Goes voordat wij u moeten vinden." Eventuele getuigen kunnen contact opnemen met 0900-8844.

Jan Willem (13-6-2021 om 20:52)
Hoe ziek en gestoord ben je dan wordt er misselijk van en zou deze persoon(en) graag tegen komen .... beter dit soort nieuws niet meer melden want ik en denk dat dit geen meerwaarde heeft en mensen worden hier niet goed van zieke wereld...
Nasa (13-6-2021 om 20:48)
Schandalig dat dit gebeurd met dieren. Zegt genoeg over die persoon ,deze gek mag hier niet mee weg komen is een gevaar voor het welzijn van dieren en wat nog meer …..dat deze dader gestraft mag worden en hopen dat er daschcam beelden zijn.
Herman v.R (13-6-2021 om 20:43)
Ik zou de pleger van dit laffe misdrijf ook wel eens laten ervaren hoe dat voelt. Het komt veel te vaak voor dat je dit soort ellendige berichten van dierenmishandeling leest. elk bericht is er èèn te veel!
Goes (13-6-2021 om 20:26)
Wie is deze lafaard?
Dikkie Dik (13-6-2021 om 20:23)
Uuh jongens dit kan natuurlijk niet he.
Lezer (13-6-2021 om 19:45)
God ik smeek u ! 5 minuten alleen met deze dader, meer vraag ik niet van u !