Kitten uit rijdende auto gegooid en overleden

Toegevoegd: 13-06-2021, 19.01 uur
Kitten uit rijdende auto gegooid en overleden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

GOES - Een kitten is vanmiddag in Goes uit een rijdende auto op straat gegooid en vervolgens overleden. Dat meldt de politie die op zoek is naar mensen die meer weten over het voorval.

Volgens het politieteam Oosterscheldebekken vond het incident rond 15.55 uur plaats nabij tankstation De Meeuw langs de Patijnweg (N289). Op Instagram laat de politie weten dat het dier het voorval niet heeft overleefd.

De politie roept de dader op om zich te melden. "Bent u of kent u degene die dit gedaan heeft? Meld u zich dan op het politiebureau te Goes voordat wij u moeten vinden." Eventuele getuigen kunnen contact opnemen met 0900-8844.

Ben (1-7-2021 om 01:48)
Zijn er getuigen, hoe zag die auto eruit. Iemand misschien gezien hoe de kitten eruit zag mogelijk heeft iemand ook de persoon of personen gezien?
Feessie met Keessie (29-6-2021 om 07:06)
&Faber als je je dan zo nodig kwaad wil maken over dierenmishandeling dan zou je ff een bezoek moeten brengen aan het slachthuis in Epe. Dan kan je je uitleven op de slachters met peddels en stroomstootwapens.
&Faber (17-6-2021 om 20:31)
Het gaat hier over een kitten en niet over een karbonade. Maar diegene die dit op z’n geweten heeft daar rem ik niet meer voor, ik geef dan graag gas bij.
Faber (15-6-2021 om 20:48)
Tim, ms zou je eens verder moeten kijken dan je verpakte karbonade jongen! Een goed begin begint tenslotte jezelf en bewustwording kan heus geen kwaad Ms zou je 'ns moeten googlen op "misstanden slachthuizen" Er zal vast een wereld voor je opengaan. Ms kan je dan ook gelijk een YouTube-filmpje meepakken van een Belgisch slachthuis waarvan het vlees ook in Nederland werd verkocht. https://nos.nl/l/2338898
Zeeuwse (15-6-2021 om 20:33)
De meeste seriemoordenaars zijn zo begonnen....met het mishandelen/ doden van dieren. Ik zeg niet dat de dader een seriemoordenaar wordt maar dat hij/zij niet spoort lijkt me duidelijk! Ik hoop dat ze je vinden en enorm straffen!!
Tim (15-6-2021 om 19:04)
Ja met een beschaafd rechtsysteem waar je bijna geen straf krijgt als je iets ergs hebt gedaan werkt prima toch zie het resultaat terug in de krant elke dag. Als voor stelen hier je hand zou worden afgezet zouden ze zich wel twee keer bedenken. En wat Faber zegt met zn links geblaat slaat echt nergens op die vergelijking. Want slachtvee word niet gemarteld en deze kat wel. Geweld in sameleving is te danken aan slap beleid en kabinet.