Vrijgesproken E.F. keert toch terug naar woning Oostkapelle

Toegevoegd: 23-06-2021, 13.03 uur
E.F. was de buurman van de overleden vrouw.
© Foto: Manfred Berrevoets
Door: Remi Mesu

OOSTKAPELLE - De vrijgesproken buurman van de vrouw die in mei 2019 was doodgestoken keer toch terug naar zijn oude woning. De gemeente zocht tot nu toe tevergeefs naar een duurzame oplossing.

De overleggen tussen de gemeente en de vertegenwoordiger van E.F. over een duurzame oplossing hebben nog niet geleid tot een uitkomst. Daarom keert E.F. vanaf vrijdag 25 juni 2021 terug naar zijn woning. Dat hebben beide partijen besloten.

Wel wordt er nog steeds gezamenlijk gezocht naar een definitieve oplossing. Na de vrijspraak van de man uit Oostkapelle ontstond er onrust onder de bewoners van het appartementencomplex. Daarom probeerden de beide partijen een oplossing te zoeken die voor zowel E.F. als de bewoners van het complex acceptabel is.

Die is nu dus nog niet gevonden waardoor E.F na een tijd in een tijdelijke woning te hebben gewoond nu weer terugkeert naar zijn oude appartement in Oostkapelle.

Burger (25-6-2021 om 08:43)
Best knap dat onderstaande reageerder weet te zeggen dat hij onschuldig is. Vrijgesproken betekent in dit land zeker niet altijd onschuldig. Wat wel zeker was is dat hij overlast veroorzaakte en in dit land wordt je gewoon beloond voor slecht gedrag zo blijkt maar weer.
V. J. (23-6-2021 om 16:39)
Wat een gekke situatie. De man is onschuldig!