Gekantelde vrachtauto Ritthem weer overeind

Toegevoegd: 02-08-2021, 21.36 uur

RITTHEM - De vrachtwagen die maandag aan het begin van de avond kantelde op een rotonde in havengebied Vlissingen-Oost bij Ritthem staat sinds 20.50 uur weer op zijn wielen.

De vrachtauto, geladen met zo'n 30.000 liter appelsap, belandde rond 18.10 uur op z’n kant bij de kruising van de Engelandweg, de Europaweg Noord en de Europaweg West. De bestuurder bleek ongedeerd te zijn gebleven. Na de melding werd wel de brandweer opgeroepen om te kijken of de situatie veilig was. Dat bleek zo te zijn, maar de brandweer is nog wel stand-by gebleven totdat de vrachtwagen weer overeind stond.

Bergingsbedrijf Kuzee kreeg het gevaarte rond 20.50 uur weer op zijn wielen. De vrachtauto is zwaar beschadigd. Rond 21.30 uur was de rotonde nog altijd niet volledig beschikbaar voor het verkeer. Weggebruikers worden ter plaatse omgeleid.

Zie ook: