Eén persoon naar ziekenhuis na kop-staartbotsing

Toegevoegd: 04-08-2021, 16.07 uur
Bij het ongeluk waren vier auto's betrokken.
© Foto: Handhaving Schouwen-Duiveland
Door: Remi Mesu

COLIJNSPLAAT - Na een botsing op de 1e Deltaweg bij Colijnsplaat is één persoon naar het ziekenhuis gebracht. Door het ongeluk was de weg richting Goes tijdelijk gestremd.

Het ongeluk gebeurde rond 12.40 uur op de N256 richting Goes. Net na de Zeelandbrug waren vier auto's betrokken geraakt bij een kop-staartbotsing. Bij het ongeluk moest één persoon per ambulance naar het ziekenhuis worden gebracht.

Door het ongeluk was de weg tijdelijk gestremd. Het verkeer achter de botsing werd omgeleid via de Parallelweg naast de 1e Deltaweg. Rond 13.30 uur was de weg weer vrijgegeven en konden de voertuigen weer doorrijden over de N256.

JeVader (6-8-2021 om 03:27)
``Ik kan je wel vertellen als men dat bij mij doet dan ga ik ook wat langzamer rijden,`` - Een Gast | 2021 ``En idd , ook ik ga langzamer met zo'n idioot op mijn bumper , immers als de afstand te klein is moet de snelheid omlaag !`` Pieter S | 2021 Oftewel jullie veroorzaken ongelukken en komen er trots voor uit, schaam jullie. Je bent door dit gedrag net zo erg als de mensen die je beschrijft, ironisch niet? Pak allemaal lekker de driewieler en blijf op de stoep, lijkt mij veiliger met het gedrag dat jullie publiekelijk verklaren te vertonen in het verkeer. @Redactie : Zouden jullie niet eens wat dieper in deze comments gaan kijken. Het is hier net een echo kamer. En de echo kamer ruikt verdacht veel naar een bejaarden tehuis.....
Pieter S (5-8-2021 om 18:23)
@gast , helemaal gelijk ! Ook ik rijd deze "gevaarlijke" weg bijna dagelijks...rijd 84 op de CC , mijn auto houdt automatisch de belangrijke 2 seconden afstand maar ook ik krijg dan de bekende klevers die of te laat uit hun nest zijn gekomen of gewoon op zoek zijn naar compensatie van een te klein lichaamsdeel . En idd , ook ik ga langzamer met zo'n idioot op mijn bumper , immers als de afstand te klein is moet de snelheid omlaag ! Wat ik ook vaak zie zijn dwazen die met idiote snelheid op het ministukje met dubbele baan bij Kats voorbij komen en ook heel veel die het rode licht bij Colijnsplaat negeren . Wat ik nooit zie is handhaving , mensen zijn onvolwassen en schreeeuuwwen hier om !
een gast (5-8-2021 om 16:24)
Beste , Peter Quest. Jij vind mensen die vooraan rijden in een file dus egoïstische asocialen, volgens mij ben jij dus ook zo een automobilist voor wie het nooit snel genoeg gaat en dan maar achter op de bumper van je voorganger gaat rijden . Ik kan je wel vertellen als men dat bij mij doet dan ga ik ook wat langzamer rijden, want het is niet fijn als je 80 km per uur rijd (Deltaweg) en er weer zo een aso op je bumper zit die denkt dat hij er iets mee opschiet als hij dit op deze manier probeert, want deze mensen veroorzaken dan meestal de ellende degene die voor rijd kan dan niet fatsoenlijk op het overige verkeer reageren , remmen word je dan onmogelijk gemaakt, en het toch nodig dan is een aanrijding zomaar gebeurd 2 sec helpt.
Peter Quest (5-8-2021 om 10:19)
Koos? Afstand houden? Opletten wat voor je gebeurt en afstand houden. Veel mensen zijn niet met autorijden bezig. Ik ben niet op de vlucht dus hou ik mij gewoon aan de snelheid of net iets er boven. Maar jagen op bumpers omdat mensen te langzaam rijden helpt echt niet. Deze egoïstische asocialen die vooraan in de file rijden genieten er van als je gaat bumper kleven en gaan dan enkel nog langzamer rijden. Inhalen kan niet vanwege doorgetrokken strepen dus worden vele opgefokt. Niet doen. Zonde van je gezondheid. Veroorzaak je dan een ongeval dan is diegene die de file veroorzaakt helemaal in zijn nopjes. Heb je nog minder bereikt. Kortom, leg je er bij neer dat er egoïstische asocialen zijn die de boel ophouden.
Koos P. (4-8-2021 om 21:33)
Afstand houden!! Je hoort mensen weleens zeggen dat ze moeten aansluiten op hun voorganger...dat hoeft dus niet! We doen geen polonaise op de autowegen, je mag gewoon ruime afstand houden.