Man aangehouden door AT na bedreigen gezinsleden

Toegevoegd: 05-08-2021, 04.37 uur
Door: Remi Mesu

VLISSINGEN - Een arrestatieteam van de politie is in de nacht van woensdag op donderdag in Vlissingen een woning binnengevallen. Bij de inval is zeker één arrestatie verricht.

De inval gebeurde rond 02.15 uur in de Hobeinstraat in Vlissingen. Een man zou in een woning zijn gezinsleden hebben bedreigd. Omdat er mogelijk een vuurwapen in de woning aanwezig was besloot de politie het arrestatieteam in te zetten. Uiteindelijk werd de deur geforceerd waarop de man werd aangehouden.

Naast het arrestatieteam waren ook eenheden van de Koninklijke Marechaussee aanwezig. Om de actie veilig te laten verlopen werd de straat gedeeltelijk afgezet. Rond 03.00 uur was de actie afgerond, de politie deed in de woning nog onderzoek. De man is meegenomen door de politie en zit nog vast voor verder onderzoek. Het is niet bekend of er ook daadwerkelijk een vuurwapen in de woning is gevonden.