Honderden hardrijders betrapt in Eede

Toegevoegd: 06-08-2021, 16.47 uur
Honderden hardrijders betrapt in Eede
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

EEDE - Bij een snelheidscontrole eerder deze maand in het Zeeuws-Vlaamse Eede zijn honderden hardrijders betrapt. Zo'n 25 procent van de passanten bleek namelijk de maximumsnelheid te negeren.

De verkeersgroep van de politie controleerde op zondag 1 augustus bij de Rijksweg (N251). Tussen 14.30 en 19.30 uur passeerden in totaal 1.999 voertuigen de radarcontrole van de politie. Van heze passanten waren er 495 in overtreding. Bijna 25 procent dus.

De hoogst gemeten snelheid bedroeg volgens de politie 109 kilometer per uur.

Rick (7-8-2021 om 13:02)
Punten en komma's Jan!! Dit is één woordenbrij waar niemand wijs uit geraakt.
Jan (6-8-2021 om 19:32)
Moeten ze hier ook eens doen in s-Heerenhoek ,maar hier houd de gemeente Borsele de handen boven hen hoofd die te hard rijden er word al 10 met de gemeente het gevecht gehouden maar die komen telkens Tja de provincie ect moet er ook mee akkoord gaan en dit duurt nu al 10 tal jaren ,maar ze geven hen geld liever uit aan zaken die niet nodig zijn of het is in eigen belang , ze hebben net 1.4 miljoen gehad van de staat voor jeugdzorg wel het is al besteed onze wethouder zou zeggen dat vul de gaten weer waar te kort is een enkele week geleden dus hier staat het niet op lijst .