Caravan raakt los van auto op A58 bij Schore

Toegevoegd: 28-08-2021, 14.27 uur
Caravan raakt los van auto op A58 bij Schore
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Manfred Berrevoets

SCHORE - Een caravan is gistermorgen losgeschoten op de A58 ter hoogte van Schore. Er ontstond een enorme ravage.

Hoe het ongeluk heeft kunnen gebeuren is niet bekend. De caravan kwam rond 09.30 uur los van het trekkend voertuig en schoot naar rechts de weg af. Uiteindelijk kan deze tegen een boom tot stilstand. De auto bleef op de weg en er raakte niemand gewond.

Door de klap ontstond een grote ravage. Bergers zijn dan ook enige tijd bezig geweest om de rommel op te ruimen. Het verkeer had verder geen hinder van het ongeluk.