Politie: geen mes in beslag genomen bij aangehouden man Dreischor

Toegevoegd: 10-09-2021, 16.54 uur - Update: 10-09-2021, 18.00 uur
Politie: geen mes in beslag genomen bij aangehouden man Dreischor
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Remi Mesu

DREISCHOR - Bij de man die woensdag door de politie is aangehouden omdat hij een agent bedreigde zou geen mes in beslag zijn genomen. Dat laat een woordvoerster van de politie weten. Ook is er volgens de politie geen mes in beslag genomen.

De politie liet eerder in een persbericht weten dat de 28-jarige man uit Dreischor de agent met een mes probeerde te steken nadat een agent hem wilde aanspreken op zijn overlastgevende gedrag. Volgens de woordvoerster van de politie klopt dat bericht niet volledig. De man zou tegen de agent gedreigd hebben om te steken. Maar zoals eerder gemeld hebben de agenten geen mes in beslag.

De man werd aangehouden omdat hij in de omgeving van de Nansenbaan in Goes voor overlast zou hebben gezorgd. De man vertoonde volgens de politie gevaarlijk rijgedrag, zou blikjes uit zijn auto hebben gegooid blikjes en zou zich in een fastfoodrestaurant agressief hebben gedragen.

Na de bedreiging van de agent zou de man na veel verzet bij zijn eigen woning zijn aangehouden. De verdachte werd daarop ingesloten voor verder onderzoek. Inmiddels is hij weer vrijgelaten.