Fietser overleden na aanrijding motor IJzendijke

Toegevoegd: 20-09-2021, 11.06 uur
De fietser is aan zijn verwondingen overleden
© Foto: Roland de Jong
Door: Remi Mesu

IJZENDIJKE - De 90-jarige fietser uit Hoofdplaat is zondag in het ziekenhuis overleden aan zijn verwondingen. Hij liep die op bij een verkeersongeval met een motorrijder eerder die dag.

De fietser kwam rond 16.00 uur op kruising Willemsweg en de Oranjestraat bij IJzendijke in botsing met een motor. De fietser viel en raakte zwaargewond. Een traumahelikopter is ter plaatse gekomen voor medische hulpverlening waarop het slachtoffer per ambulance naar een ziekenhuis is gebracht. Daar is de fietser aan zijn verwondingen overleden.

De 54-jarige motorrijder uit België raakte bij het ongeluk niet gewond. De politie doet verder onderzoek naar de toedracht van het noodlottige ongeluk.

Pim (21-9-2021 om 08:40)
Laat me raden... de dader zit op z'n gemakje thuis de krant te lezen.
een inwoner (20-9-2021 om 20:04)
Veel sterkte voor de nabestaanden .Erg triest
anoniem (20-9-2021 om 19:56)
mijn condoleances en veel sterkte aan zijn kinderen, kleinkinderen en verdere familie.
Klaar (20-9-2021 om 19:18)
supertriest, aangereden door eeenn........en zo je leven eindigen.....RIP
Timsalabim (20-9-2021 om 11:58)
Nu maar weer wachten op reacties die over onze zuiderburen gaan….