Man overleden na bedrijfsongeval Driewegen

Toegevoegd: 20-09-2021, 18.09 uur
Door: Remi Mesu

DRIEWEGEN - Bij een bedrijfsongeval in Driewegen is een 83-jarige man overleden. Het slachtoffer raakte bekneld onder een heftruck en overleed ter plaatse.

Het ongeluk gebeurde aan de Weltevredendijk bij Driewegen. Een 83-jarige man raakte daar rond 14.30 uur bekneld onder een heftruck. Meerdere eenheden van de brandweer en politie kwamen ter plaatse. Ook werd de traumahelikopter opgeroepen. De hoefde echter niet door te vliegen en kon rechtsomkeert maken.

Volgens de politie is de man aan zijn verwondingen overleden. De toedracht van het bedrijfsongeval wordt nog onderzocht. De Kortedijk en Noodpolderdijk zijn daarom afgezet voor de hulpdiensten en het onderzoek. De Inspectie SZW is in kennis gesteld.

henk (21-9-2021 om 14:27)
Veel ouderen vinden het gewoon leuk om op t eigen bedrijf nog een handje bij te steken, maar dat maakt de ernst van het ongeluk toch niet anders of minder tragisch ?
Ineke (21-9-2021 om 09:28)
Is het zo gesteld dat deze man na zijn pensioen moest blijven werken om rond te komen of zoals Popeye schrijft dat hij het werk nog graag deed. In ieder geval veel sterkte voor zijn nabestaanden
Popeye (20-9-2021 om 19:15)
Wat tragisch! Hoop maar dat meneer daar uit liefhebberij was want niemand hoopt toch op zn 83e tot vorklifts nabij veroordeeld te zijn. Sterkte gewenst aan wie er mee te maken heeft.