Behoorlijke schade bij woningbrand Serooskerke

Toegevoegd: 03-10-2021, 10.19 uur
Behoorlijke schade bij woningbrand Serooskerke
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

SEROOSKERKE (W) - In een woning aan de Burgemeester Dregmansstraat in Serooskerke op Walcheren heeft zaterdagavond brand gewoed. Er is niemand gewond geraakt.

De Serooskerkse brandweervrijwilligers werden rond 20.55 uur in eerste instantie opgeroepen om een nacontrole uit te voeren maar ter plaatse bleek er nog brand te woedden tussen de eerste verdieping en de zolder. Door snel optreden van de bewoner is volgens de brandweer wel erger voorkomen.

De brandweer heeft de brand afgeblust en vervolgens de woning geventileerd. Volgens de brandweer liep de woning behoorlijk wat schade op. Stichting Salvage is ingeschakeld om de bewoner te helpen bij het afhandelen van de schade. Het team Brandonderzoek van de Brandweer Zeeland is ingeschakeld om de brand nader te onderzoeken.

Gea (3-10-2021 om 15:40)
Goeiemiddag. Wij wonen in Serooskerke, bij wie was het, dan doen wij een kaartje geven ter bemoediging