Trouwstoet aan de kant gezet voor asociaal rijgedrag

Toegevoegd: 08-10-2021, 17.06 uur
Trouwstoet aan de kant gezet voor asociaal rijgedrag
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Remi Mesu

THOLEN - De politie heeft donderdag op Tholen een trouwstoet aan de kant gezet wegens asociaal rijgedrag. Volgens een woordvoerster van de politie is er niemand aangehouden bij de controle.

De deelnemers aan de trouwstoet trokken met hun rijgedrag de aandacht van agenten die op dat moment samen met de Belastingdienst, verschillende gemeenten, het openbaar ministerie en de Marechaussee een integrale controle hielden.

Op Tholen werd de stoet met 23 voertuigen wegens asociaal rijgedrag aan de kant gezet en zijn alle inzittenden gecontroleerd. Volgens een woordvoerster van de politie is er bij de controle niemand aangehouden. De gegevens van de betrokken personen zijn door de agenten genoteerd.

BZRK (8-10-2021 om 22:30)
De politie in Nederland zijn bang van zulke mensen, over een paar jaar is Nederland net zo fragiel als sommige landen in Zuid Amerika,of de Balkan.De enige optie is om mensen die bij de politie of douane werken hun loon zo drastisch te verhogen dat ze niet meer overlopen naar de andere partij.Corruptie corruptie.. maar Nederland is hardleers...
Kees (8-10-2021 om 20:20)
Niet tuuuuuuuteren, aso volk. Regels zijn er ook voor jullie hoor. Zodra je aso rijgedrag laat zien dan moet je hiervoor boeten lijkt mij. Helaas staan sommige mensen boven de wet met hun gehuurde patserbakken.
Leuke trouwstoet (8-10-2021 om 19:38)
Vreemd asociaal rijgedrag , maar geen boetes uitschrijven of rijbewijzen in beslag nemen Word er in Nederland met 2 maaten gemeten. Als ik als Nederlander met maar 1 paspoort Zulke aso gedragingen doe weet ik zeker dat ik een flinke douw krijg van onze zogenaamde niet discriminerend politie Waarom geld dit niet voor mensen met waarschijnlijk 2 paspoorten zijn we nu echt zulke schijters geworden bij de politie
jan (8-10-2021 om 19:23)
Applaus voor de politie hiep hiep ?