Trouwstoet aan de kant gezet voor asociaal rijgedrag

Toegevoegd: 08-10-2021, 17.06 uur
Trouwstoet aan de kant gezet voor asociaal rijgedrag
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Remi Mesu

THOLEN - De politie heeft donderdag op Tholen een trouwstoet aan de kant gezet wegens asociaal rijgedrag. Volgens een woordvoerster van de politie is er niemand aangehouden bij de controle.

De deelnemers aan de trouwstoet trokken met hun rijgedrag de aandacht van agenten die op dat moment samen met de Belastingdienst, verschillende gemeenten, het openbaar ministerie en de Marechaussee een integrale controle hielden.

Op Tholen werd de stoet met 23 voertuigen wegens asociaal rijgedrag aan de kant gezet en zijn alle inzittenden gecontroleerd. Volgens een woordvoerster van de politie is er bij de controle niemand aangehouden. De gegevens van de betrokken personen zijn door de agenten genoteerd.

sat (10-10-2021 om 22:07)
Antwerpenaars halen halsbrekende toeren uit tijdens trouwstoet in Limburg: drie twintigers verliezen rijbewijs waarom in belgie wel en hier niet NL Slapelingen
bram goeree (9-10-2021 om 13:03)
ook ik vraag me af of er met twee maten gemeten word
kl (9-10-2021 om 12:31)
Respect, voor de Pliesie...........
AntiGSM (9-10-2021 om 10:37)
Op z'n tijd geef ik de politie een compliment als ze iets goed gedaan hebben. Nu dus echt niet, waar slaat dit op??? Als ik als rasechte Nederlander met 1 paspoort iets doe wordt ik achter elkaar beboet. Deze figuren leren dit op deze manier NOOIT af. Dit is puur uitlokkend gedrag waar ze nog steeds mee weg komen. Moeten wij eens proberen om in Turkije een Nederlandse kerk te bouwen...je wordt al afgemaakt voor je de betonmixer hebt opgestart! En wij maar alles pikken...tijd voor Wilders!!
willem (9-10-2021 om 07:57)
op onnodig claxoneren staat een hoge boete. waarom is dat nu niet toegepast? handaven!! desnoods auto in beslag nemen. pluk ze kaal en geen medelijden met zogenaamde bruiloftgangers. wetten gelden voor iedereen. aso gedrag meteen de kop indrukken en dat was in dit geval hard nodig--of waren de agenten te bang op op te treden?
sat (8-10-2021 om 23:22)
auto 4 uur laten staan dan pas sleutels + boete terug geven anders leren ze het nooit verpest hun gedrag