Geen files

Gewonde na scooterongeluk Schore

Toegevoegd: 30-11-2021, 23.40 uur
Het ongeluk gebeurde op de Kanaalweg bij Schore.
© Foto: Remi Mesu
Door: Remi Mesu

SCHORE - Een persoon is dinsdagavond gewond geraakt na een ongeluk met een scooter bij Schore. Uiteindelijk is één van de opzittenden per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

Het eenzijdige ongeluk gebeurde rond 22.30 uur op het fietspad naast de Kanaalweg bij Schore. Twee personen reden daar op een scooter toen ze onderuit gingen. Eén van de opzittenden liep daarbij verwondingen aan zijn buik op.

De politie en ambulancedienst kwamen ter plaatse om hulp te bieden aan het tweetal. Na onderzocht te zijn door het ambulancepersoneel, werd een van de mannen met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Bekenden van de betrokkenen kwamen naar de plaats van het ongeluk om de scooter op te halen.

Zie ook: